A Z generáció a legnagyobb online előfizetési költőként tűnik fel Amerikában.

A Wrap jelentése szerint az Egyesült Államokban a Z generáció tagjai költik a legnagyobb összeget online előfizetésekre. A kutatások alapján az 1990-es évek közepétől a 2010-es évek elejéig született fiatalok átlagosan:

A brit Bango technológiai vállalat által végzett kutatás rávilágított, hogy a zenei streaming szolgáltatások rendkívül népszerűek a fiatalabb generációk körében. Az 1997 és 2012 között született fiatalok 59%-a előfizet legalább egy ilyen alkalmazásra, míg az idősebb korosztályban ez az arány csupán 43%.

Érdekes megfigyelni, hogy a fiatalabb generációk a legkevésbé hajlandóak előfizetni a nagyobb streamingplatformokra, mint például a Netflix, a Max vagy a Disney+. E korosztály körében csupán 56%-ot találunk, akik aktívan fizetnek elő ilyen szolgáltatásokra, míg az átlagos amerikaiak 75%-ának legalább egy ilyen típusú előfizetése van.

Cserébe sokkal többet költenek a social media fizetős részére, illetve videójátékozásra. Majdnem minden második Z generációs előfizet valamilyen videójátékos szolgáltatásra (míg az átlag amerikaiaknak mindössze 22%-a), és kétszer annyian fizetnek a social mediáért, mint ami más korosztályokra jellemző.

Related posts