Ezt nehezen tudod majd elképzelni! Vajon mit népszerűsít a Viszkis?
Pár évvel ezelőtt egy rácsgyártó cég reklámarca lett
- Igen, tisztában vagyok vele, sőt, én voltam az, aki javasolta ennek a fotónak a megvalósítását. Már évek óta képviselem a márkát - mondta el Ambrus Attila a Blikknek. Emellett megosztotta, hogyan ismerkedett meg a vállalat ügyvezetőjével.
- Kecskeméten dolgoztam egy malomban, akkor ismerkedtem meg a cég vezetőjével, aki vevő volt az ötletre, hogy egy ilyen képpel reklámozzuk a rácsokat. Pontosabban azt mondtam, akkor megyek bele, ha én találhatom ki és csinálhatom meg magát a reklámot - nevetett a Viszkis, aki a saját ruháját viseli a fotón.
Visel egy narancssárga pólót, amelyen az Alcatraz felirat díszeleg, és éppen ebben a ruházatban készült a kép. Nem csupán kamionok oldalán, hanem óriásplakátokon is hirdetik ezt a különös divatot. "Végül is, én is eltöltöttem tíz évet rácsok mögött, így született meg ez a szlogen: a 10 év az biztos" - tréfálkozott Ambrus Attila. Ő rendszeresen ironizál a saját múltján és a jól ismert becenevén, így mindig van valami szórakoztató a tarsolyában.
Ez utóbbit üzleti célra is használja.
- Tíz éve érik már a viszkim, nemsokára piacra dobjuk, épp a megfelelő üvegeket keressük és folyik az engedélyeztetés, ezzel szenvedünk. Ám a bourbonnel ízesített kávé és csokoládé már kapható. Muszáj valamit csinálni, mert ugye az OTP nem támogat... - utalt szarkasztikusan Ambrus arra, hogy a korábbi rablásai egy részét a bank fiókjaiban követte el.
Bár a múlt árnyai még jelen vannak, a megbízók elégedettsége a reklám eddigi eredményeivel nem kérdéses. A cég képviselőivel folytatott beszélgetésünk során kiderült, hogy a plakátok megjelenése óta, bár évek teltek el, nap mint nap örömteli visszajelzéseket kapnak a kampány hatásairól.
- Ahogy szoktuk mondani, a mi rácsaink még a legnagyobbakat is megfogják - nevetett az egyik munkatárs a telefonba, majd hozzátette, hogy ők is kedvelik a mókás fotókat.