Kreatív Online - Szülők Között: Tabuk Nélküli Vitaműsor a Gyereknevelésről Fedezd fel a gyereknevelés izgalmas és sokszor megosztó világát a "Szülők Között" című vitaműsorunkban! Célunk, hogy a szülők őszintén megosszák tapasztalataikat, félelmeiket és ö

Ez itt egy kampánybejelentés, amely nem a kreatív szerkesztőség tollából származik, hanem a kampány készítői által lett megfogalmazva. Ha szeretnél te is hozzájárulni a saját ötleteiddel, kattints ide!
A STÁBLISTA ÉS A KAMPÁNY BEJELENTKEZÉS UTÁN OLVASHATÓ.
A Szülők közt videóssorozat epizódjai 2025. szeptember 17-től november 5-ig hetente kerülnek ki a Telekom Hello Szülő oldalra, illetve a Hello Szülő Youtube csatornára. Social mediában sorozattámogató extra tartalmak is készültek, amik segítségével az egyes epizódokban elindult beszélgetés a közösségi médiában folytatódni tud. Az online felületek mellett vitaindító figyelemfelhívó OOH-kampány is indul októbertől metróplakátokon és játszóházi öltözőszekrényeken.
A Magyar Telekom két évvel ezelőtt azzal a céllal hozta létre a Hello Szülő platformot, hogy a digitális kor szülői kihívásaira adjon szakértői válaszokat és teret a nyisson a párbeszédre. A Szülők közt videós formátum ezt viszi tovább egy rendhagyó vitaformátummal, mégpedig úgy, hogy sokszor tabunak számító témák mentén bontja ki a szülőség dilemmáit. A különböző nézőpontok ütköztetésén keresztül pedig egyrészt értő diskurzust generál, másrészt láttatni engedi, hogy semmi sem fekete és fehér, hanem sok különböző nézőpont létezik, amik megismerésével egymás álláspontja felé is nyitottabbá, megértőbbé válhatunk.
Fedezzük fel a digitális korszak gyereknevelésével kapcsolatos kihívásait és dilemmáit!
A nyolc epizódból álló videósorozat relevanciáját az adja, hogy manapság rengeteg különböző gyereknevelési megközelítés létezik, amelyeket egymás mellett találunk. A közösségi médiában bőven találkozhatunk változatos tartalmakkal, amelyeket nehezen tudunk átszűrni, és szülőként gyakran elveszünk ezek tengerében, vagy éppen nem látunk túl a saját közösségi buborékunk határain. A "Szülők közt" sorozat célja, hogy tágítsa ezt a buborékot, és epizódonként öt szülő párbeszédén keresztül bemutassa, mennyi eltérő megoldás és irány létezhet. Emellett lehetőséget ad arra, hogy mélyebben beleássunk ezekbe a témákba, és egymás nézőpontjait is megismerhessük, miközben a párbeszédek során a meggyőzés lehetősége is megjelenik.
A digitális világ új kihívásokkal és kérdésekkel bombázza a családokat, és a Telekom úgy érzi, hogy fontos szerepe van abban, hogy edukációs tartalmakkal és szakértői tanácsokkal támogassa őket a tájékozódásban. A Szülők közt sorozat epizódjai során a legfrissebb digitális trendek és témák kerülnek előtérbe. Külön epizódok foglalkoznak a mindennapi élet kulcsfontosságú kérdéseivel, mint például a mesterséges intelligencia hatásai, vagy a közösségi média használatával kapcsolatos dilemmák: posztoljunk-e a gyerekről, mikor érdemes saját profilt létrehozni, és kikkel érdemes kapcsolatot tartani?
A Hello Szülő innovatív videós formátuma egy igazán különleges élményt kínál. Ezúttal a beszélgetőpartnerek nem hagyományos elrendezésben, mint egy asztalnál vagy egymás mellé ültetve, hanem egy tágas tér közepén, egymás mögött, egyvonalban helyezkednek el. Amikor elhangzanak a vitaindító tételek, a résztvevők reagálnak: a jobb vagy bal irányba lépésük árulkodik arról, hogy mennyire azonosulnak az adott állítással, vagy éppen ellenkezőleg, mennyire ellenzik azt. Ezt követően a beszélgetés Mészégető Marcsival, a Hello Szülő főszerkesztőjével folytatódik, ahol felfedezhetjük a különféle nézőpontokat, és megérthetjük, miért választották a résztvevők a számukra megfelelő állásfoglalást.
A Szülők közt című sorozat négy epizódjában olyan neves szülők osztják meg véleményüket, mint Oltai Kata, Petrik Csenge, Hadnagy Timi és Zubor Rozi.