Mostantól jelentősen könnyebbé válik a csomagokkal kapcsolatos ügyintézés, hiszen végre elérhetővé vált az régóta várt alkalmazás! - Pénzcentrum

A futárcég ügyfelei mostantól egyszerűbben, gyorsabban és rugalmasabban tudják nyomon követni és kezelni csomagjaikat. Ezzel nem csak az ügyfélélmény nő, de minden eddiginél több lehetősége lesz a felhasználóknak, hogy a váratlan helyzetekre is reagálhassanak.

Májusban pilot programban elindult, mostanra pedig már élesben üzemel a Sameday futárcég hivatalos, számos könnyen hozzáférhető funkcióval rendelkező applikációja. Az új fejlesztés megoldást kínál többek között a csomagok valós idejű nyomon követésére, a minden eddiginél egyszerűbb utánvétes fizetésre és a magánszemélyek közötti csomagszállításra is. Az appban a felhasználók minden korábbinál gyorsabban és egyszerűbben kaphatnak információt csomagjuk állapotáról, vagy akár meg is változtathatják a kiszállítás módját.

A felhasználók az applikáción keresztül könnyedén elérhetik azokat a funkciókat, amelyek garantálják a rendelési folyamat teljes átláthatóságát és irányítását a kiszállítás minden egyes lépésében.

Az ügyfelek mostantól valós időben figyelemmel kísérhetik csomagjaik útját, és az utánvétes kifizetéseket egyszerűen, bankkártyás tranzakcióval intézhetik az alkalmazáson belül. A maximális rugalmasság érdekében a felhasználók a házhoz szállítás során átirányíthatják csomagjaikat egy másik címre, míg easyboxba történő rendelés esetén könnyedén kérhetik a csomag tárolási idejének meghosszabbítását, így bármilyen váratlan helyzetre felkészülhetnek.

Mostantól az ügyfelek nem csupán csomagok fogadására, hanem küldésére is lehetőséget kapnak! A magánszemélyek közötti csomagküldés immár elérhető az alkalmazásunk révén, így a futárszolgálatunk kínálata még szélesebb körűvé vált.

Related posts