Miért is kerül közel 26 millió forintba egy Renault Clió? Az autó nem csupán egy közlekedési eszköz, hanem egy élmény is. A prémium felszereltség, a modern technológiai megoldások, valamint a kényelmes belső tér mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a vásárlás v
 
Az igen komoly eladási árat a középre szerelt és a hátsó kerekeket hajtó jókora 6 hengeres motor indokolja.
A Renault Clio V6 a francia autógyártó egyik legizgalmasabb és legkülönlegesebb alkotása, amely merőben eltér a hagyományos kisautók világától. A tervezők merész döntést hoztak: a városi kisautóban megszokott elülső motor helyett egy sokkal impozánsabb erőforrást helyeztek el az első ülések mögött. Ez a megoldás nemcsak a teljesítményt fokozza, hanem az autó karakterét is radikálisan megváltoztatja, így a Clio V6 nem csupán egy közlekedési eszköz, hanem igazi sportautós élményt kínál.
A Lagunából származó 3 literes V6-os szívó benzinmotor, amely egy precíziós hatfokozatú kézi váltón keresztül működik, lenyűgöző 230 lóerős teljesítményt és 300 Nm-es nyomatékot biztosít a hátsó kerekek számára. Ez a motor egy könnyű és kompakt karosszériával párosulva lehetővé teszi, hogy a jármű mindössze 6,4 másodperc alatt érje el a 100 km/h sebességet, miközben a végsebessége eléri a 235 km/h-t. Az kombináció igazán izgalmas vezetési élményt kínál.
A hátsó ülések nélküli középmotoros Clio első szériájából 2001 és 2003 között mindössze 1631 példány készült, melyek közül az egyik kiváló állapotban lévő darab most eladósorba került.
A csatolt képeken látható Clio V6 eddig csupán 16 ezer kilométert futott.
A 2004 áprilisában gyártott autó ezüstmetál fényezésű, Alcantara bőrbelsős, és tulajdonosa 65900 euró, vagyis átszámítva mintegy 25,7 millió forint ellenében lenne hajlandó megválni tőle.
A Clio V6 17,1 centiméterrel szélesebb és 3 centiméterrel hosszabb a normál Cliónál, miközben első, illetve hátsó nyomtávja rendre 9,6, illetve 12,5 centiméterrel szélesebb.



