A BMW elektromos járműveinek piaca továbbra is dinamikusan bővül, jelezve a fenntartható közlekedés iránti növekvő keresletet. A zöldautók iránti érdeklődés folyamatosan emelkedik, aminek köszönhetően a BMW elektromos modelljei egyre nagyobb népszerűségne

A BMW AG német autógyártó 588 ezer 300 autót értékesített az idei harmadik negyedévben, 8,8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál - áll a cég honlapján.

A BMW európai eladásai 9,3 százalékkal nőttek, ezen belül Németországban 12,3 százalékkal emelkedett, míg az Egyesült Államokban 24,9 százalékos növekedést ért el éves összevetésben. A csoport ázsiai járműeladásai változatlanok maradtak, Kínában 0,4 százalékkal csökkentek. A BMW márka eladásai a harmadik negyedévben 5,7 százalékkal nőttek, a Mini márka értékesítése 37,5 százalékkal, a Rolls-Royce-é pedig 13,3 százalékkal bővült.

Az év első kilenc hónapjában a BMW-csoport összesen 1,796 millió járművet értékesített, ami 2,4%-os éves növekedést jelent. Az elektromos és hibrid járművek eladásai a harmadik negyedévben 8%-kal, 151 282-re emelkedtek, míg az év elejétől számítva 15%-os növekedést mutatva 470 313 darabra nőttek. Érdekes módon azonban az elektromos járművek értékesítése július és szeptember között 0,6%-kal, 102 864-re csökkent, viszont az év eleje óta 10%-kal, 323 447-re nőtt.

Related posts